کتاب تعلیق

اثر ژان پل سارتر از انتشارات جامی(مصدق) - مترجم: محمود بهفروزی-نوبل ادبیات

It is September 1938 and during a heatwave Europe tensely awaits the outcome of the Munich conference, where they will learn if there is to be a war. In Paris people are waiting too, among them Mathieu, Jacques and Philippe, each wrestling with their own love affairs, doubts and angsts – and none of them ready to fight. The second volume in Sartre’s wartime Roads to Freedom trilogy, The Reprieve cuts between locations and characters to build an impressionistic collage of the hopes, fears and self-deception of an entire continent as it blinkers itself against the imminent threat of war.


خرید کتاب تعلیق
جستجوی کتاب تعلیق در گودریدز

معرفی کتاب تعلیق از نگاه کاربران
سبک جالب این رمان در روزهای پیش از تصمیم هیتلر برای تهاجم به چکسلواکی تعیین شده است. خواننده @ به سمت وسط صحنه هایی پرتاب شده است که زمان و زمان کمی برای پیدا کردن شخصیت ها و تنظیماتشان می گذارد. تنظیمات و کاراکترها از یک پاراگراف به بعد تغییر می کنند. هنگامی که خواننده آن را آویزان می کند، دشوار نیست.

مشاهده لینک اصلی
عالی استاد افکار خواندن. سارتر ما را در زمان به ما می دهد و به ما کمک می کند تا از ناامیدی، تعصب و سردرگمی یک دنیای جنگل زده عبور کنیم. رضایت بخش برای متفکران و خوانندگان به طور یکسان خوانده می شود.

مشاهده لینک اصلی
احتمالا مورد علاقه من

مشاهده لینک اصلی
درخشان باید در مورد Catch-22 و Slaughterhouse-Five در نظر گرفته شود. من ممکن است اشتباه در اینجا، اما من فکر نمی کنم سارتر لزوما این رمان را به عنوان یک رمان ضد جنگ، مانند دو رمان دیگر که فقط ذکر شده هستند، در نظر گرفته؛ و در عین حال مسیر رمان سارتر اساسا یکسان است. به عنوان دومین قسمت از مجموعه «جاده ها به آزادی» این کتاب روزهایی را که بلافاصله منجر به دخالت فرانچس در جنگ جهانی دوم شد را پوشش می دهد. اولین رمان \"عصر عقلی\"، بسیاری از شخصیت ها را معرفی کرد، اما تنها به طور خلاصه امکان جنگ را در نظر گرفت. در رابطه با این رمان دوم و سوم و نهایی، اولین کتاب حتی بهتر از آن است که اگر به طور خودجوش تفکر شود، به نظر می رسد. از نظر @ شهروندان عادی @ خیلی فکر می کند به جنگ تا حق خود را در بالای شما می رود. راه این رمان ها هم با هم همخوانی دارد. حتی اگر شما رمان اول را بخوانید، این امر به سادگی نادیده می گیرد. سارتر از شخصیت به شخصیت، ذهن به ذهن می رود، گاهی اوقات در وسط جمله و همیشه بدون هشدار بسیار، اگر وجود دارد. بسیاری از شخصیت های جدید معرفی شده، اغلب تنها به خاطر شخصیت های دیگری که در مورد آنها فکر می کنند فراموش می شوند. همانطور که رار در حال پیشرفت است، سارتر این روش بی نظیر را آرام می کند، اما هنوز هم باید به آن احتیاج داشته باشید. و بدیهی است، در حالی که در ابتدا شما ممکن است به نوشتن بد خود فکر کنید، تمرکززدایی کل موضوع است. چرا این کتاب درخشان است؟ شما خواننده واقعا احساس می کنید که شخصیت ها چگونه تجربه می کنند. شما فقط خواندن در مورد آن را. به این ترتیب، سارتر هرگز نیازی به داشتن یکی از کاراکترهایش ندارد یا فکر می کند،Gosh Im so disoriented، @ وقتی که آنها واقعا نمی دانند یا فکر می کنند که آنها هستند. احساس نارضایتی که خواننده تجربه می کند تنها به اندازه کافی دلیلی است که این را با سایر داستان های ضد جنگ بزرگ مقایسه کند، دو مورد مورد علاقه من در بالا ذکر شده است. اما این کتاب نیز باید به طور مطلوب در مقایسه با آن دو و دیگران برای صحنه های تصادفی خنده دار آن باشد. البته، در Catch-22 و Slaughterhouse-Five شادابی تصادفی نیست اما ثابت است. با این حال، حتی در یک رمان بی نظیرتر مانند این شما می توانید خنده خود را پیدا کنید. برخی از خوانندگان ممکن است به این دلیل که هیچ چیز ذاتا خنده دار در مورد صحنه وجود دارد. خوانندگان دیگر، هرچند، مانند من، وقتی میخواهند بدانند که نباید باشند، خود را خنده میبینند. برخی صحنه هایی وجود دارد که فقط خنده دار هستند، هرچند شخصیت ها معمولا مرده اند و یا حداقل بسیار جدی هستند. گاه به نظر می رسد شخصیت ها، به ویژه متیو، از کمدی در آنچه که شاهد و تفکر هستند، آگاه هستند، اما در مجموع شما خود را خنده می دهید و سپس احساس گناه می کنید. این نیز به ماهیت کتاب می پردازد و دلیل آن است که درخشان است. همانطور که اولین و آخرین بخش سری است، سارتر همچنان با وجود وجود و شخصیت های شخصیت ها و مسائل واقعی زندگی عادی، نگران است. هیچ چیز بزرگ در اینجا اتفاق نمی افتد و در عین حال این نابغه این کتاب است. به شدت توصیه می شود به همه خوانندگان، حتی افراد طرفدار جنگ. شما به هیچ وجه نیازی به خواندن کتاب اول ندارید، هرچند که کمی کمک خواهد کرد، به خصوص به این دلیل که شما به بسیاری از شخصیت های جدید معرفی خواهید شد.

مشاهده لینک اصلی
از هنری چالش برانگیز اما جذاب این اثر قدردانی می کنم. بررسی های دیگر این نوشتار را به عنوان سینمایی توصیف کرده اند و این نیز تصور من بود. برای حداقل نیمه اول، فکر کردم، این فیلم را شگفت انگیز می کند، اما به عنوان یک کتاب که من نمی دانم. روایت از شخصیت به شخصیت و / یا از تنظیم به تنظیم بدون شروع یک پاراگراف جدید می رود. یک شخصیت، تفکر یا عمل دیگر را به پایان می برد، لایه ای از معنا را اضافه می کند. خواننده باید به این نکته توجه کند که چرا این دو مورد در برابر یکدیگر قرار می گیرند، چرا آنها برای فضای اشغال می کنند. (همان پاراگراف، آنها خودشان را نمی گیرند) سبک دستورات انعکاس را می دهد. من به معنای واقعی کلمه باید متوقف شده و فکر کنم. به همین دلیل است که من طول کشید تا کتاب را تمام کند. این، و این واقعیت که من خودم خودم را اغراق آمیز دانستم. â € œWhere من در حال حاضر؟ â € œWhose سر من در؟ â € اگر این کتاب یک فیلم بود شما قادر به \"دیدن\" که در آن شما بود. در این واقعیت که کلاژ بصری بود، امیدوار بودم. اگر این کتاب یک نقاشی بود، در این واقعیت حتی امیدوار بود که کلاژ بصری و استاتیک باشد، اما این همه عمدی است البته شخصیت های سارتر بسیار خودآگاه هستند. خودشان درونشان واقعی تر از خودشان بیرونی هستند. بیرونی خودشان نوعی سوسو زدن است. آنها هنگامی که به یکدیگر نگاه می کنند، کالبدی را بازسازی می کنند و دوباره بازسازی می کنند. فلسفه سارتري سازگار است و نوشته هاي فلسفي، رمان، داستان هاي کوتاه و نمايشي، فقط راه هايي براي آن يا نقاط دسترسي به سليقه هاي مختلف هنري است.

مشاهده لینک اصلی
کتاب های مرتبط با - کتاب تعلیق