خیانت i> آخرین بازی کامل Pinters از زمان موفقیت عظیمی از No Mans Land i> است. این بازی در سال 1977 آغاز می شود، دو سال پس از پایان دادن به مسائل مربوط به عاشقان دروغین، اما و جری. در طول نه صحنه بازی، ما با گذشت زمان از طریق امور مربوط به امور خود، با بازی پایان دادن به خانه خانم اما و رابرت، همسرش، بهترین دوست جریست، دوباره حرکت می کنیم.
سناریوی دراماتیک کلاسیک مثلث عشق در میانجیگری در مورد خیانتهای زناشویی، دوگانگی و خودکفایی ظاهر می شود. پینتر جهان را می نویسد که به طور همزمان عاشق و عاشقانه می شود.
خرید کتاب خیانت
جستجوی کتاب خیانت در گودریدز
معرفی کتاب خیانت از نگاه کاربران
سه و نیم ستاره آن هم به خاط علاقه ام به تئاتر ابسورد،می کنمش چهار. دوست داشتم چون ماجرا بود و روایتی ساده و سرراست.بدون های و هوی و قضاوت و جهت گیری و جانب داری!
مشاهده لینک اصلی
این خاصیتِ نمایشنامههای هارولد پینتر است که «آزار» میدهند؛ تنها داستانِ نمایشنامهها نیست که خواننده را آزار میدهد، شخصیتها، آدمهای بازی هم یکدیگر را آزار میدهند و آدابِاین بازیها، انگار، همین آزار است، اینکه درجهی آزار را تا جاییکه میشود بالا ببرند و کار، کمکم، به تخریب و ویرانکردنِ آن دیگری برسد. درست همانقدر که جری و اِما سرگرمِ آزارِ رابرت هستند، رابرت هم اِما را آزار میدهد و وقتی اِما قیدِ همهچیز را میزند و ترجیح میدهد نقطهای بگذارد و آن پیوندِ نامبارک را تمام کند، سرگرمِ آزار جریست و باز اِما وقتی در مصاحبتِ او پای راجر کیسیِ نویسنده را به بحث باز میکند، همزمان سرگرمِ آزار رساندن به جری و رابرت است. پای منفعتطلبی که وسط باشد، هیچ آدمی، ظاهراً، به آن دیگری رحم نمیکند و آن «ورِ» ظاهراً غیرانسانیاش، رفتارِ او را تغییر میدهد. پس میشود پای اعتماد را هم به این مسأله بازکرد. آنچه آدمها را به هم نزدیک میکند، ظاهراً، اعتمادیست که به یکدیگر دارند. و البته همین اعتماد، گاهی، در گذرِ سالها، حقیقتاً، کمرنگ میشود و دیگر شباهتی به آن مفهومِ قدیمی و حالا کلاسیکشدهای که زمانی وردِ زبانِ فیلسوفها بود، ندارد. امّا، درعینحال، همین اعتمادِ کمرنگ، همین اعتمادِ رنگِروباخته، خودش غنیمتیست که نباید آنرا از دست داد. حالا میشود اینجور سئوال کرد که رابرت به اِما و جری چهقدر اعتماد دارد و میشود جوابِ سئوال را اینطور داد که تقریباً هیچ اعتمادی ندارد و شک و تردیدش یکروزِ تابستانی در ونیز به یقین تبدیل میشود و میفهمد که یکجای کار ایراد دارد و چیزهایی که دربارهی زندگیاش میداند، همهیحقیقت نیست؛ بخشیست از یک حقیقتِ پوشیدهشده. و باز میشود در این مورد حرف زد که تکلیفِ رابطهی دوستانهی رابرت و جری چه میشود و آنها قرار است دوستیشان را چگونه ادامه بدهند؟
مشاهده لینک اصلی
چگونه می توان با کلمات چند کلمه ای بازی کرد تا در مورد فریب و نومیدی انسان ارتباط برقرار کند؟ درد، عدم قطعیت، شکنندگی و شکاف خشونت عاطفی در این آثار سکوت می کند، در فضاهای بین کلمات، در آنچه که باقی مانده است. عشق در اینجا، اگر وجود دارد، یک داستان ترسناک است که در زمان به عقب برگرداند، ستاره تاریک که به آرامی در خود فرو می ریزد. دیوانه و درخشان
مشاهده لینک اصلی
این بازی مورد علاقه من Ive مجبور بود برای کلاس انگلیسی در این ترم بخواند.
مشاهده لینک اصلی
من به پینترز نوشتم برای دیدن ظرافت های برنده نوبل در کار معرفی شد. مکث ها این بازی را انجام می دهند. در یک دنباله ای از وضوح، اسکریپت خائنانه مبهم است، اما در مورد صدا، همانطور که در رادیو بی بی سی 4 (اندرو اسکات به عنوان جری!) انجام می شود، بازی به انتهای دیگر مقیاس می رسد. قضاوت این قطعه کار با کلمات آن بر روی کاغذ تنها انجام آن عدالت نیست. پس از خواندن و گوش دادن به این بازی، من می خواهم آن را در صحنه ببینم، چرا که کمی در سیاه و سفید بیان شده است، داستان روشن و قطعی است. پتانسیل عملکرد وجود دارد، اما ممکن است یکی دیگر از چالش باقی بماند به اسکریپت، به خصوص از نظر مختصر. صحنه داستان را به عقب می گوید. (مشاهده اسپویلر) [ما از جری و امیلی شروع به دو سال پس از پایان عشق 7 ساله خود شروع می کنیم. هر صحنه ای که دنبال می کند، یک یا چند سال پیش ما را تا شب ادامه می داد. احساس ناخوشایند دیدم که چگونه جری و ریچارد پس از امیلی به ریچارد اعتراف می کنند. به هر حال، در روزهای گذشته، زمانی که چیزها از بین آنها شادتر می شد، بدتر می شد. همانطور که وقایع پیشرفت می کردند، تصور می کردم که در جودیت ها چه بود، اگر او در مورد امور همه چیز را می دانست، اگر دوست داشت که دوستش داشته باشد. (مخفی کردن اسپویلر)] ساختار حوادث باعث می شود من تعجب کنم که چگونه بازیگران پس از داستان خیانت (مشاهده اسپویلر) احساس می کنند [در آغاز همه چیز متوقف می شود. من می توانم آنها را در ده برابر ناپایداری و بی اعتمادی احساس کنم. در پایان بازی، تمام صحنه های قبلی را در ذهنم پخش کردم، همانطور که میدانستم وقایع اتفاق می افتد. پینتر داستان را متوقف می کند در جایی که فکر می کنیم در روزهای قدیم @ اتفاق می افتد، در عین حال می دانیم که ما نمی توانیم کاری انجام دهیم تاGood بار @ را از بین ببرد، همچنین شک می کند که چه کسی دیگران را خیانت می کند. (مخفی کردن اسپویلر)] من کنجکاو هستم و باید بدانید که چرا جری در ابتدا ریچارد کیسی را می خواند و چرا دو نویسنده با جری کار می کنند.
مشاهده لینک اصلی
بعضی وقتها یک عملکرد عالی از این بازی هارولد پینتر توسط یک گروه تئاتر آماتور «بازیکنان Finn-Britt» را دیدم و بالاخره تصمیم گرفتم این را نیز به صورت کتبی امتحان کنم. داستان رابطهی میان دو مرد متاهل در موقعیتی که همه آنها درگیر یکدیگر می دانند، ممکن است به راحتی تبدیل به مرطوب کننده یا بی اهمیت شوند، اما پینتر صحنه های خود را با احساسات شدید و گفت و گو کاملا واضح لود می کند. استعداد او \"درام\" را به نمایش می گذارد و با استفاده از روش گاه گاه گاه به گاه ارائه صحنه ها به منظور نظم زمانی معکوس می پردازد. گاهی اوقات ساده ترین و اغلب مورد استفاده عناصر می تواند یک رگ از مشاهدات شدید و بینش در مورد شرایط بشر باشد این بازی با شخصیت های از دست رفته، پویا، عمیقا ناقص و بی نهایت قابل شناسایی است که به عنوان یک علامت درجه بالاتر است.
مشاهده لینک اصلی
یکی از چند نمایشنامه، خوشحال هستم که مجددا رایانه را پخش کنم. هارولد پینترز، الهامبخش این امر، روابط طولانی مدتش با جوآن بیکول بود، و او گفته است که چگونه او احساس خشنود شدن کرد، زمانی که متوجه شد که شوهر جوانی در مورد این امر برای مدت طولانی شناخته شده و با او مواجه نشده است. جری می گوید، هنگامی که شنیده ام که او عاشق سابق مرد دیگری را می بیند که احساس تحریک می کند که هیچ کس در مورد ما چنین چیزی نگفت. بحث و گفتگو خنده دار و دردناک، خرده مقدسات و بسیاری از مکث هایی که هزاران افکار را بیان می کنند. و یک ساختار بازپخش به جلوی بازداشت، به طوری که تماشاگران بیشتر از شخصیت ها به عنوان پیشرفت بازی می دانند. در مورد روابط و چیزهایی که ما در مورد خودمان به یاد می آوریم شگفت انگیز است.
مشاهده لینک اصلی
کتاب های مرتبط با - کتاب خیانت
سناریوی دراماتیک کلاسیک مثلث عشق در میانجیگری در مورد خیانتهای زناشویی، دوگانگی و خودکفایی ظاهر می شود. پینتر جهان را می نویسد که به طور همزمان عاشق و عاشقانه می شود.
خرید کتاب خیانت
جستجوی کتاب خیانت در گودریدز
مشاهده لینک اصلی
این خاصیتِ نمایشنامههای هارولد پینتر است که «آزار» میدهند؛ تنها داستانِ نمایشنامهها نیست که خواننده را آزار میدهد، شخصیتها، آدمهای بازی هم یکدیگر را آزار میدهند و آدابِاین بازیها، انگار، همین آزار است، اینکه درجهی آزار را تا جاییکه میشود بالا ببرند و کار، کمکم، به تخریب و ویرانکردنِ آن دیگری برسد. درست همانقدر که جری و اِما سرگرمِ آزارِ رابرت هستند، رابرت هم اِما را آزار میدهد و وقتی اِما قیدِ همهچیز را میزند و ترجیح میدهد نقطهای بگذارد و آن پیوندِ نامبارک را تمام کند، سرگرمِ آزار جریست و باز اِما وقتی در مصاحبتِ او پای راجر کیسیِ نویسنده را به بحث باز میکند، همزمان سرگرمِ آزار رساندن به جری و رابرت است. پای منفعتطلبی که وسط باشد، هیچ آدمی، ظاهراً، به آن دیگری رحم نمیکند و آن «ورِ» ظاهراً غیرانسانیاش، رفتارِ او را تغییر میدهد. پس میشود پای اعتماد را هم به این مسأله بازکرد. آنچه آدمها را به هم نزدیک میکند، ظاهراً، اعتمادیست که به یکدیگر دارند. و البته همین اعتماد، گاهی، در گذرِ سالها، حقیقتاً، کمرنگ میشود و دیگر شباهتی به آن مفهومِ قدیمی و حالا کلاسیکشدهای که زمانی وردِ زبانِ فیلسوفها بود، ندارد. امّا، درعینحال، همین اعتمادِ کمرنگ، همین اعتمادِ رنگِروباخته، خودش غنیمتیست که نباید آنرا از دست داد. حالا میشود اینجور سئوال کرد که رابرت به اِما و جری چهقدر اعتماد دارد و میشود جوابِ سئوال را اینطور داد که تقریباً هیچ اعتمادی ندارد و شک و تردیدش یکروزِ تابستانی در ونیز به یقین تبدیل میشود و میفهمد که یکجای کار ایراد دارد و چیزهایی که دربارهی زندگیاش میداند، همهیحقیقت نیست؛ بخشیست از یک حقیقتِ پوشیدهشده. و باز میشود در این مورد حرف زد که تکلیفِ رابطهی دوستانهی رابرت و جری چه میشود و آنها قرار است دوستیشان را چگونه ادامه بدهند؟
مشاهده لینک اصلی
چگونه می توان با کلمات چند کلمه ای بازی کرد تا در مورد فریب و نومیدی انسان ارتباط برقرار کند؟ درد، عدم قطعیت، شکنندگی و شکاف خشونت عاطفی در این آثار سکوت می کند، در فضاهای بین کلمات، در آنچه که باقی مانده است. عشق در اینجا، اگر وجود دارد، یک داستان ترسناک است که در زمان به عقب برگرداند، ستاره تاریک که به آرامی در خود فرو می ریزد. دیوانه و درخشان
مشاهده لینک اصلی
این بازی مورد علاقه من Ive مجبور بود برای کلاس انگلیسی در این ترم بخواند.
مشاهده لینک اصلی
من به پینترز نوشتم برای دیدن ظرافت های برنده نوبل در کار معرفی شد. مکث ها این بازی را انجام می دهند. در یک دنباله ای از وضوح، اسکریپت خائنانه مبهم است، اما در مورد صدا، همانطور که در رادیو بی بی سی 4 (اندرو اسکات به عنوان جری!) انجام می شود، بازی به انتهای دیگر مقیاس می رسد. قضاوت این قطعه کار با کلمات آن بر روی کاغذ تنها انجام آن عدالت نیست. پس از خواندن و گوش دادن به این بازی، من می خواهم آن را در صحنه ببینم، چرا که کمی در سیاه و سفید بیان شده است، داستان روشن و قطعی است. پتانسیل عملکرد وجود دارد، اما ممکن است یکی دیگر از چالش باقی بماند به اسکریپت، به خصوص از نظر مختصر. صحنه داستان را به عقب می گوید. (مشاهده اسپویلر) [ما از جری و امیلی شروع به دو سال پس از پایان عشق 7 ساله خود شروع می کنیم. هر صحنه ای که دنبال می کند، یک یا چند سال پیش ما را تا شب ادامه می داد. احساس ناخوشایند دیدم که چگونه جری و ریچارد پس از امیلی به ریچارد اعتراف می کنند. به هر حال، در روزهای گذشته، زمانی که چیزها از بین آنها شادتر می شد، بدتر می شد. همانطور که وقایع پیشرفت می کردند، تصور می کردم که در جودیت ها چه بود، اگر او در مورد امور همه چیز را می دانست، اگر دوست داشت که دوستش داشته باشد. (مخفی کردن اسپویلر)] ساختار حوادث باعث می شود من تعجب کنم که چگونه بازیگران پس از داستان خیانت (مشاهده اسپویلر) احساس می کنند [در آغاز همه چیز متوقف می شود. من می توانم آنها را در ده برابر ناپایداری و بی اعتمادی احساس کنم. در پایان بازی، تمام صحنه های قبلی را در ذهنم پخش کردم، همانطور که میدانستم وقایع اتفاق می افتد. پینتر داستان را متوقف می کند در جایی که فکر می کنیم در روزهای قدیم @ اتفاق می افتد، در عین حال می دانیم که ما نمی توانیم کاری انجام دهیم تاGood بار @ را از بین ببرد، همچنین شک می کند که چه کسی دیگران را خیانت می کند. (مخفی کردن اسپویلر)] من کنجکاو هستم و باید بدانید که چرا جری در ابتدا ریچارد کیسی را می خواند و چرا دو نویسنده با جری کار می کنند.
مشاهده لینک اصلی
بعضی وقتها یک عملکرد عالی از این بازی هارولد پینتر توسط یک گروه تئاتر آماتور «بازیکنان Finn-Britt» را دیدم و بالاخره تصمیم گرفتم این را نیز به صورت کتبی امتحان کنم. داستان رابطهی میان دو مرد متاهل در موقعیتی که همه آنها درگیر یکدیگر می دانند، ممکن است به راحتی تبدیل به مرطوب کننده یا بی اهمیت شوند، اما پینتر صحنه های خود را با احساسات شدید و گفت و گو کاملا واضح لود می کند. استعداد او \"درام\" را به نمایش می گذارد و با استفاده از روش گاه گاه گاه به گاه ارائه صحنه ها به منظور نظم زمانی معکوس می پردازد. گاهی اوقات ساده ترین و اغلب مورد استفاده عناصر می تواند یک رگ از مشاهدات شدید و بینش در مورد شرایط بشر باشد این بازی با شخصیت های از دست رفته، پویا، عمیقا ناقص و بی نهایت قابل شناسایی است که به عنوان یک علامت درجه بالاتر است.
مشاهده لینک اصلی
یکی از چند نمایشنامه، خوشحال هستم که مجددا رایانه را پخش کنم. هارولد پینترز، الهامبخش این امر، روابط طولانی مدتش با جوآن بیکول بود، و او گفته است که چگونه او احساس خشنود شدن کرد، زمانی که متوجه شد که شوهر جوانی در مورد این امر برای مدت طولانی شناخته شده و با او مواجه نشده است. جری می گوید، هنگامی که شنیده ام که او عاشق سابق مرد دیگری را می بیند که احساس تحریک می کند که هیچ کس در مورد ما چنین چیزی نگفت. بحث و گفتگو خنده دار و دردناک، خرده مقدسات و بسیاری از مکث هایی که هزاران افکار را بیان می کنند. و یک ساختار بازپخش به جلوی بازداشت، به طوری که تماشاگران بیشتر از شخصیت ها به عنوان پیشرفت بازی می دانند. در مورد روابط و چیزهایی که ما در مورد خودمان به یاد می آوریم شگفت انگیز است.
مشاهده لینک اصلی