کتاب صداهایی از چرنوبیل

اثر سوتلانا الکسیویچ از انتشارات مروارید - مترجم: نازلی اصغرزاده-نوبل ادبیات

برنده جایزه نوبل ادبیات
برنده جایزه دایره نقد کتابشناسان کتاب ملی

در ماه آوریل 26، 1986، بدترین تصادف راکتور هسته ای در تاریخ در چرنوبیل رخ داده است و به اندازه سه چهارم از اروپا آلوده است. صدای چرنوبیل اولین کتابی است که حساب های شخصی تراژدی را نشان می دهد. روزنامه نگار سوتلانا الکسیفیچ مصاحبه هایی را با صدها نفر از مردم در معرض ناپدید شدن - از شهروندان بیگناه به آتش نشان ها به افرادی که در فاجعه به سر می برند مصاحبه کرد - و داستان های آنها ترس، خشم و عدم اطمینان را که هنوز در آن زندگی می کنند، نشان می دهد. از مصاحبه ها در قالب تک آهنگ، مصاحبه ای از چرنوبیل یک کار بسیار مهم است که فراموش نشدنی در قدرت عاطفی و صداقت آن است.


خرید کتاب صداهایی از چرنوبیل
جستجوی کتاب صداهایی از چرنوبیل در گودریدز

معرفی کتاب صداهایی از چرنوبیل از نگاه کاربران
بلافاصله پس از هر فاجعه یا خونریزی بزرگ، سوتلانا الکسیفیچ در آنجا با دفترچه یادداشت و (احتمالا) دستگاه ضبط خود، به ضبط کلمات افرادی که مایل به صحبت در مورد ضرب وشتم هستند، وجود دارد. چرنوبیل (به معنی به معنای واقعی کلمهblack event @) قطعا به عنوان یک فاجعه واجد شرایط بود، حتی اگر فقط یک نفر به طور کامل کشته شد و توسط رآکتور سقوط کرد. چرنوبیل فاجعه ای است که در حال تحویل دادن است و محدوده کامل قتل عام ممکن است هرگز شناخته نشود. در خواندن این کتاب یکی از دلایلی است که چرا سیستم کمونیستی کار نخواهد کرد: زمانی که افراد کم هزینه و فاسد می شوند و در ترس زندگی می کنند از مقامات دولتی آنها سیستم شما را به چرنوبیل می دهد. من حتی مطمئن نیستم که دلیل ریزش مو در کتاب دیده شده است؛ گزاره های به یاد ماندنی واکنش افراد معمولی بود که باید با این وضعیت مقابله کنند. شگفت آور بود که چقدر کم خطر از طریق atom @ friendly @ شناخته شده بود. سربازان، آتش نشانان، کشاورزان .... همه در معرض اثرات مضر تابش، گاهی اوقات با تنها تجهیزات حفاظتی بارانی هستند !!! وقتی روبات ها به علت تابش بیش از حد به کار خود ادامه دادند، روس ها شجاع و سخت گیر برای انجام پاکسازی فرستاده شدند. نتیجه قابل پیش بینی است: مرگ، بیماری و ناهنجاری ها، احتمالا برای نسل های آینده. Alexeivich مصاحبه با از دست داده و محروم شده است. داستان ها از درد دل می کنند: علاوه بر بیماری ها و مرگ و میر، خانواده ها مجبور بودند حیوانات خانگی (که اغلب در مقابل چشم هایشان کشته می شدند) رها شوند، و اموال و خانه هایی را که برای آنها جبران خسارت می کرد، ناکافی می دانستند. درک پایداري از تابش، بسیاری از آنها به منطقه آسیب رسانده می شوند تا آیتم های رادیواکتیو را از بین ببرد و یا آن را از بین ببرند و آنها را به @ clean @ zones بیفزایند. بدتر از همه، بسیاری از آنها به محل اقامت رفتند. کسانی که از ما به اندازه کافی خوش شانسی برای زندگی در شمال امریکا که سیستم ما نسبتا آزاد از فساد است، باید تشکر کنیم که ما قوانین ایمنی را برای همه کارهای خطرناک داریم؛ دفعه بعد یک بازرس ایمنی می آید، از آنها برای سعی و کوشش تشکر می کنم. ظاهرا در چرنوبیل دکمه زنگ هشدار حتی کار نمی کند. در پایان این کتاب، من شروع به فریب دادن سیستم فساد نیمه رسمی روسیه، اطلاعات غلط، سرسختی و ارعاب بودم. مردم روسیه سزاوارتر هستند. این کتاب باعث شده من آینده خود را درک کنم، و من فکر می کنم این است.

مشاهده لینک اصلی
پس از گذر اولین بار اتان اعترافات odložila کتاب، به عنوان با یک توده بزرگ در گلو من و که نمی خواهد reÅ¡ila ​​‡ خود MUA رفتن زمان، زیرا قطعا قصد ندارند به علت یک فاجعه هسته ای اما برای من این پویا اما Å¡tivo و ... پس از آن من به او بازگشت، به عنوان اگر من dužnost به تصویب من همه چیز را به خواندن و یادآوری خودم چه گاو مردم داشته باشد و هنوز مردم آزاد باقی می ماند. این کتاب طراحی شده است به عنوان یک خواننده نمی može به بلانت حد تصادف ‡ نشستند داستان که nareÄ'alo، و آن را در زمان او به نوشتن، به را فراموش نکنید، هر چند هیچ کس چیزی از آن را نمی خواهد ‡ یاد بگیرند و نمی خواهد ‡ اگر ما هیچ آینده ‡ الکترونیکی فرومایگی نمی قهرمانی دیوانه، و همچنین، صرفه جویی که ما چه هستیم.

مشاهده لینک اصلی
Î £ من \"Î¹Ï 26 I'i € Ï Î¹Î\" من من Î¯Î¿Ï ... Î³Ï ‰ ÏƒÏ \"ιÏ، 1.30 من\" ο μÎμσΠ· μÎÏ Î¹ ÎμξÎμÏ Î¬Î³Î Ï Î ± · ν ο Î½Ï \" ιÎ'Ï Î ÏƒÏ ± \"من ± Ï Î®Ï، ο 4οÏ، من € من ... من من · νικόÏ، σÏ\" من ± Ï € Î ± Î¸Î¼Î¿Ï Î ± Ï ‰ Î³Ï Î³Î®Ï ، ÎμνÎÏ Î³ÎμιΠ± من، من \"Î¿Ï ... ΤσÎμÏ Î½ÏŒÎ¼Ï € ιÎ\". Î ‰ من \"من ± Î ± ν μιÎ\" من Î ± ‰ Î³Ï Î'ίΠ± من \"من ± ÎμÏ ÏƒÏ\" ‰ دوم ν Î'ιΠ± ÏƒÏ \"άσÎμÏ ‰ ν μÎμ ÎºÎ Ï ±\" Î ± ÏƒÏ \"من † Î¿Ï Î¹ÎºÎÏ، ÎμÏ € Î¹Ï € من\" ώσÎμιÏ، من \"όσο σÏ\" من · ν ÎºÎ¿Î¹Î½Ï ‰ νική κΠ± Î ‰ ι οικονομική Î¶Ï ® من \"من ‰ Î ± ν κÎ\" Î¿Î¯ÎºÏ ‰ Ï Î½ \"من · من، من Ï ‰ Ï Î³Ï € ÎμÏ Î¹Î¿Ï Î®Ï ‡، Î ± λ من »ï¬ κΠ± Ï Î¹ \"من · من، من ... من € ÏŒÎ\" من · من € οιÏ، I\u003e Ï ‰ ÎμÏ ... ÎºÎ¿Ï ÏƒÎ¯Î ± من، μΠκΠ± ± Î ± ι κόμΠ± Ï € ιο σΠ· Î¼Î Î½Ï ± \"ικόΠ‡ σÏ\" ο Ï € ÎμÏ Î¹Î²Î¬Î »من» من £ ον.Î- βÎμÏ \"من\" άνΠ± I'i \"ÎμξίÎμβιÏ\" من، من κÎÏ Î'ισÎμ \" ο Î ÏŒÎ¼Ï ÎμÎ € \"من\" Î¿Î³Î¿Ï \"ÎμÏ ± Ï ‡ νίÎ، من \"ο 2015 κΠ± من\" άγÎμÏ \"Î ± Î ± Ï € ι IOE من\" من · ν IYI ... ÎºÏ Î ± ± νίΠκΠι ± من \"ο βιβÎ\" من ίο \"من · من، من μÎμ\" دوم \"من»  ο \"ΤσÎμÏ Î½ÏŒÎ¼Ï € ιÎ\" Το Ï ‡ است که من ονικό \"Î¿Ï Î¼ÎÎ ...» من »Î¿Î½Ï\" οÏ، یک \"Î²Ï ÎºÎμ III · من\" من ... من ‡ Î ± دوم ± ÏƒÏ \"Î ± Ï ‡ دوم ιΠ± Ï Ï € ... Î¼Î¿Ï Î¹Î½ λ ίγÎμÏ، μÎÏ ÎμÏ، . Το Î'ιάβΠ± Î ± Î ± σΠ€ νÎμÏ ÏƒÏ ... \"من. من \"Îμν ÎμίνΠ± ι Î'ιήγΠ· μΠ±. من \"Îμν ÎμίνΠ± ι Î¼Ï ... θισÏ\" ÏŒÏ Î ± · μÎ. I- ÏƒÏ ... Î³Î³Ï Î ± Ï † Î ± من، من € Î ± Î'Îμν ÎμμβΠ± Î ± ίνÎμι κΠθόΠ\"Î¿Ï ... σÏ\" ο κÎμίμÎμνο من \"ο ο Ï € Î ± Ï € οίο Î¿Ï \"ÎμÎ\" ÎμÎ¯Ï \"Îμ Î ± Ï Ï € IOE\" ιÏ، μΠ± Ï Ï \"من ... من ίÎμÏ، ± Î من ... من\" ών Ï € Î¿Ï ... Î¶Î¿Ï ÏƒÎ ± ν ÏƒÏ \"ιÏ، Î³Ï من من ‰ Ï ‡ € ÎμÏ Î¹Î¿Ï دوم، من\" من · ν ÎμÏ Î¿Ï € ‡ است که من ® \"Î¿Ï ... Î ± من \"من ... من ‡ ± ήμΠمن\" من € Ï Î¿Ï، .Î- ها Izi \"Î ± کنم من · μÎ\" من ... من Î ± دوم ± νήκÎμι ÏƒÏ \"من · ν Î³Ï ... νΠ± ίκΠÎμÎ½ÏŒÏ ±، Î ± Ï € IOE من \"من ... οÏ، من € Ï ها Izi\" Î¿Ï ... من، من € من ... من οσβÎÏƒÏ \"ÎμÏ، من € ο من ... من ± κΠ\"II † من\" من ± ± σΠν ÏƒÏ \"ο من\" من ο ÏŒÏ € \"Î ± Ï ... οÏ\" من ... من Ï ‡ ± ήμΠ\"Î¿Ï ،. آی اس آی ± νÎμίÏ، Î'Îμν من \"من ... οÏ، ÎμÎ¯Ï ‡ Ï € Îμ Ï € οÎμιÎ'Î¿Ï Î¿Î¹Î®ÏƒÎμι γιΠ± من\" من ο \"ι دوم ± Î ± Î½Ï \"ιμÎμÏ\" ها Izi € ιζΠν ±. ΠάΠ\"ÎμÏÎ ± Ï Î½ μÎμ\" ιÏ، من † Ï ‰ من \"ιÎÏ، من † Î¿Ï ÏŽÎ½Ï\" من ± من، μόνο ÎνΠμΠ± ± Ï € κό Î¿Ï ... من κάμισο ± Ï † Î®Î½Î¿Î½Ï \"من ± من، من\" من · من Î ± ν Î'ιÎμνÎÏ Î³ÎμιΠνΠ± ± من \"من ... οÏ، من † Ï Î¬Îμι\" ιÏ، ÏƒÎ¬Ï ÎºÎμÏ، . Οι γιΠ± من \"من ... οί Î'Î¯Î½Î¿Ï Î½ دوم ‰ من، 14 μÎÏ ÎμÏ، Î¶Ï ‰ ήÏ، ÏŒÏ\" Î ± ν ÎºÎ¬Ï € οιοÏ، دوم من ‡ ÎμÏ \"Î ± ι σÎμ ÎμÏ € Î ± Ï Ï † I® μÎμ\" όσΠ· μÎμγάΠ\"من · من € οσόÏ\" من · من \"من ± Ï Î ± Î ± Î'ιÎμνÎÏ Î³ÎμιÎ، κΠ± ι ο I'i όμοÏ، من € Ï Î¿Ï، من \"من ± ον θάνÎ\" ο Î'Îμν ÎμίνΠ± Î ± ι νώÎ'Ï ... νο من ،. ÎκΠ\"من ± دوم ±. آی اس آی ± ι ÏƒÏ ... νÎÏ Î¹ÏƒÎ ‡ ± ± νΠκΠ\"Î ± Ï ‡ μÎÏ دوم ‰ Ï Î¹\" ο من \"من» οÏ، .من \"ιΠ± βάζονÏ\" من ± من، من \"ιÏ، μΠ± Ï Ï\" من ... من ίÎμÏ، Î'Îμν Î¼Ï € Î¿Ï Î¿Ï ÏƒÎ Î½Î ± ± ÏƒÏ \"Î ± Î ± μÎ\" Î®ÏƒÏ ‰ Ï † νΠ± σκÎÏ \"ομΠι ± Ï Ï ‰ € من، ÏŒÎ\" Î ± Ï Î¿ ... من \"من I'i IOE Î'ιΠ± ± ± Ï Î¼Î\" Î¯ÏƒÏ \"من · من κÎμ\" ο â € ™ 50 κΠ± ‡ ι ÏŒÏ Î¹ μόΠ\"ιÏ، 30 Ï ‡ € کنم من Ï ± όνιΠιν. Ï ‰ Ï ÎŸÎ¹ Î¬Î½Î¸Ï € οι، من € Ï € Î¿Ï ... οι ÎμÏ Î¹ÏƒÏƒÏŒÏ \"ÎμÏ Î¿Î¹ ήÏ\" Î ± Î ± ν Î³Ï ÏŒÏ \"ÎμÏ، ήÏ\" Î ± Î ± ν Î³Ï Î¬Î¼Î¼Î ± من \"οι، من\" من ... οÏ، Î¿Ï € Î¿Î¯Î¿Ï ... من، من † Î'Îμν σκÎÏ \"من · κÎμ κΠ± νÎμίÏ، νΠ± من \"من ... οÏ، ÎμνΠ· μÎμÏ ÏŽÏƒÎμι γιΠ± من\" من ο \"ι ÏƒÏ ... μβΠ± ίνÎμι. Î¤Î¿Ï ... ÎμÎ¯Ï € Î ± Î ± ν ÏÎμΠ\"Î ± ÏŒÏ\" ι دوم Î³Ï ± من ... من Î¯ÏƒÎ¿Ï ... ν σÎμ \"من ÎμίÏ، μÎÏ ÎμÏ، من € Î ¯ÏƒÏ ± ‰ γιΠνΠ± من \"من ... οÏ، من € ÎμÎ¯ÏƒÎ¿Ï ... ν νΠ± Ï Ï † ... Î³Î¿Ï Î½ κΠι ± Ï † ÎμÏ Î³Î¿Î½Ï\" Î ± من، ï¬ † می کنم من · من σΠν ± \"من ± Ï € άνÏ\" من ± Ï € ‰ ίσÏ. Το ÎºÏ Î¬Ï \"οÏ، Î'Îμν ÎκΠνÎμ ± من\" دوم Î¿Ï € \"Î ± Î ± Î ± γιΠ... من\" من οÏ، من € Î¿Ï ... ÎÎ'Ï ± ‰ σΠν من \"من · من ν Î¶Ï ‰ من ®\" Î¿Ï ... من، γιΠνΠ± ± βοΠ· Î¸Î®ÏƒÎ¿Ï Î½ ... من \"من · ν κΠ± من \"άσÏ\" من ± · σÎ. ΌΠ\"οι من\" من ... οÏ، من € νΠIII ± ± Î ± Ï Î½ γά I® Î³Ï Î®Î³Î¿Ï Î ±. Οι Ï € ÎμÏ Î¹ÏƒÏƒÏŒÏ \"ÎμÏ Î¿Î¹ ÏƒÏ Î³ÎºÏ Î¹Î½Î Î½ ± من\" ο ΤσÎμÏ Î½ÏŒÎ¼Ï € ιΠ\"μÎμ من\" من € ον όΠ\"Îμμο، όσοι Î ± Î ± κόμÎ\" ο ν دوم ... Î¼Î¿Ï Î½Ï \"Î ± ι.Î • κÏ\" ÏŒÏ، Î ± Ï € IOE من \"من ... οÏ، Î ± Ï € ï» Î¿Ï من، من € οΠ\" II \"ÎμÏ، μΠ± Ï Ï\" من ... من ίÎμÏ، μΠ± من، من ‡ Î ± Ï ... Î¯Î¶Î¿Ï Î½ κΠ± ι οι ÏƒÏ \"من Î ± من\" Î¹ÏŽÏ \"ÎμÏ، Î ± λ من »ï¬ κΠ± ι οι ÎμθÎμÎ\" Î¿Î½Ï \"دوم است. ΜΠ± من، μιΠ\"Î¿Ï Î½ γιΠκΠ± ± من\" من ± ÏƒÏ \"άσÎμιÏ، من ‰ € Î¿Ï ... Î²Î¯Ï ÏƒÎ Î½ κΠ± ± ± Ï € ι γιΠιο λ όγο من \"من ... οÏ، λ ÎμγΠ ± ν \"آی اس آی ± دوم ± Ï Î¹ÏƒÏ\" دوم، \". من \"Îμν III\" من ‰ Ï Ï € νΠ± ‰ άΠ»من» Î ±. من \"Îμν Î¼Ï € Î¿Ï IZ νΠ± من\" ο ÎºÏ Î¹Ï Î ± \"Î¹ÎºÎ¬Ï Ï ‰ Ï ‰ € ÏŒÏ I، II ήθÎμÎ ±\". این است که من ± من \"ο Î'ιΠ± βάσÎμÏ\" Îμ، νΠ± μάθÎμÏ \"Îμ κΠ± ι ÎμσÎμίÏ، ÏŒÎ\" Î ± Î ± من ... من \"من € ï¬ Î¿Ï ... من ± ± Î³Î½Î¿Î¿Ï ÏƒÎ Îμγώ. IY Î ± Î½Î¸Ï IZI € ινοÏ، من € όνοÏ، Î'Îμν ÎμίνΠι ± Ï € Î¿Ï \"من Î ± Ï ÎºÎμÏ\" ÏŒÏ، ± Î ± Ï Î³Î¹Î ... من \"من IOE \"من ± Ï Î¿Î½ κόσμο.Î- ... من\" Î¿Î¸Ï ... σίΠ± من \"من ‰ Ï Î½ οÎ'Î · γών\" من ‰ ν ÎμÎ \"Î¹ÎºÎ¿Ï € من\" دوم من ν ‰، من \"من Î ± ‰ ν Î½Î¸Ï IZI € Ï ‰ Ï € ν Î¿Ï ... ÎσκΠ± دوم ± ν من\" من ο \"Î¿Ï Î½ÎμÎ\" ÎºÎ¬Ï \"‰ است که من ± این است که من € IOE \"ον Î ± νÏ\" ιÎ'Ï Î ÏƒÏ ± \"Î®Ï Î ± ± κΠι من\" من ... οÏ، ÎμθÎμÎ \"ονÏ\" دوم، من Î¿Ï € ... دوم Î¹Ï Î½Î ‡ ± ν من \"من ‡ ο ώμΠ± ± μÎσΠσÏ\" من · من ν \"من من من € Î ± Ï € Î Î¿Ï ... Î¬Ï † Î · σÎμ ÎÎºÏ · من · · ξΠÎ'Îμν ÎκΠνÎμ ± من \"من ± Ï Î¿ ... من\" من ± κΠνÎμνόÏ، من ... من € ÎμÏ ... دوم ... Î½Î¿Ï Î½Î ± ιÎ'Ï ÏŽÏƒÎμι. ΤΠ± من ... من € οΠ\"ÎμίμμΠ± من\" من ± من \"من · من، من £ οβιÎμÏ\" ικήÏ، ÎÎ½Ï · من ‰ σÎ، Î²Ï Î¸Î¹ÏƒÎ Î½ ± من \" ο γÎμγονόÏ، ÏƒÏ \"ο\" من ± کنم من € · من من ÏŒÏ \"οÂ\" κΠ± ι ÏƒÏ \"من · من € ν Ï € Î ± Î¿Ï Î³Î¬Î½Î'Î ±.

مشاهده لینک اصلی
مقدار چرنوبیل نهفته است که está مرتبط با آن در ذهن فقط à © comparável با آنچه در سال 1941. تحت استالین اتفاق افتاده است. @ (ص 211) در آن زمان من یک ایده کاملا idÃlica نیروگاه های هسته ای بود. در مدرسه، او به او آموخت که این کارخانه \"کارخانه قدرتمند از هیچ چیز\" بود که مردم در کتهای سفید نشسته و دکمه ها را می پوشاندند. چرنوبیل با افت یک ذهن آماده نشده ... (ص 231) این مطلب دردناک و قطعا این آواها بود را شکست @ @ خواهد بود £ زمان کافی برای اکو در سر من. به طریقی که دشوار است هر چیزی را که فراتر از محدودیت های ظلمی است فراموش کند و به شدت این تجربه را توجیه کند. همانطور که از عنوان نشان می دهد، این کتاب à © یک حساب کاربری در قالب یک گزارش کنترل که کر polifónica از صدای که فاجعه هسته ای چرنوبیل، تاثیر آن بر زندگی روزمره و احساس populaçÃμes محلی بود سلطنتی £ پریپیت در اوکراین و همسایه بلاروس. شهادت ای س £ در قالب monólogo از بازیگران به طور مستقیم در £ minimizaçà از consequências فاجعه (به اصطلاح انحلال طلبان) و سایر ذینفعان درگیر، به عنوان کارشناسی ارشد © پزشکان، روزنامهنگاران، سیاستمداران، کارکنان حزب، TA © cnicos و دانشمندان نقل مکان بازماندگان خروج ساکنان غیر قانونی از £ منطقه (£ evacuaçà که فرار یا (دوباره) نصب پس از آن) و خانواده vÃtimas. صدای بزرگسالان و کودکان، برخی پس از فاجعه متولد شده است. صدای کسانی که نام و دیگران که ترجیح می دهند به anónimos.Um مجموعه ای از صداهایی که به ما یادآوری داستان بیشتر یا کمتر شناخته شده باقی بمانند، اما بالاتر از همه نشان می دهد آنچه را که نویسنده خواستار داستان @ @ حذف شده است. رژیم شوروی (سپس هنوز)، جمعیت محلی، کشور و سایر نقاط جهان را حذف کرد. رنج فردی کریستالیزه شده است. داستان های قهرمانان ناشناس که یا از ترس، برای فوریت جبران خسارت مالی و یا حتی برای دستکاری ایدئولوژیک اجباری شده اند. تاریخ هایی که آرمان های شوروی را خدشه دار می کنند. تاریخ زخم هایی که برای بهبودی باقی می مانند. تاریخ که catástrofe جمعی، justapÃμem © بازگرداندن روزهای فرد، به زخم مقاله در راه است که احشاء و امعاء گنجانیده شده است. نحوه نوشتن صدای مصاحبه شونده ها باعث شد که احساس کنم که من در مقابل این افراد هستم. من احساس می کردم وقتی سخنرانی آنها را متوقف کرد، وقتی قفسه سینه به آنها نزدیک شد، وقتی اشک ها را نمی توانستم ببندم. درد آنها به من آلوده شده است، من احساس خودم را در هر یک از آنها و با آنها رنج می برند، من می خواستم با آنها و برای آنها گریه کنم. من احساس غم و اندوه و احساس revolta.Foi خواندن سنگین، که من به جا گذاشت تنگی در قفسه سینه و گلو nó اما TAMBA © M خواندن مهم است زیرا می بافت و تاریخ از حوادث که حافظه à © ضروری برای تداوم وجود دارد. این óptica این کار à © بدون شک، یک کتاب ارزشمند در testemunho.Este £ درجه à © در مورد چرنوبیل، اما در مورد جهان از چرنوبیل. درباره این رویداد، هزاران صفحه از صدها هزار متر از فیلم نوشته شده و فیلم برداری شده است. از آنجا که من من از آنچه که ما داستان حذف شده است، نشانه و بدون ترک علامت، permanência ما بر روی زمین و زمان پاسخ را اشغال کند. من هر روز از احساسات، افکار کلمات می نویسم و ​​جمع می کنم. من سعی می کنم زندگی روزمره روح را بگیرم زندگی یک روز عادی مردم عادی (ص 45)

مشاهده لینک اصلی
4،5 راکتور هسته ای چرنوبیل در تاریخ 26 آپریل 1986 منفجر شد. شهر کوچک و در شعاع 40 کیلومتری کل جمعیت توسط تابش مرگبار تحت تاثیر قرار گرفت بدون آنکه از آن اطلاع داشته باشد. مقامات شوروی همیشه سعی کرده اند جدی بودن این حادث را پنهان کنند و هزاران نفر را به صحنه فرستاد تا پرونده را خنثی کند. نتیجه: مرگ و میر بیشتر. مقدار چرنوبیل دروغین در ذهن ما مرتبط است و تنها با آنچه در سال 1941 قابل مقایسه است. تحت استالین. 211Svetlana Aleksievitch می دهد صدا به بیش از 500 نفر، چرنوبیل vÃtimas در میان آتش نشان، مردم محلی، کودکان (حرکت بیشتر)، افراد مسن می کند که £ خواست به ترک زمین، همسران آتش نشان که در روز به سایت با عجله این راکتور در میان بسیاری دیگر منفجر شده است. وظایف چرنوبیل رنج جمعی مردم اوکراین است. این، بدون دانستن گرایش شرایط، پس از انفجار راکتور، زندگی خود را ادامه داد. این کار باعث ایجاد آتشسوزی و مردمی شد، از طریق هلیکوپترها و بدون هیچ گونه حفاظتی، برای رسیدن به فاجعه به فضا میرفت. عواقب ناشی از آن فاجعه بار بود. نخستین رنج می تواند آتش نشانان باشد: غشاهای مخاطی در لایه ها، در فیلم های سفید سقوط کردند. رنگ از چهره اش ... رنگ بدن خود را ... آبی ... قرمز ... خاکستری مایل به قهوهای. و این همه من بود، خیلی شیرین! این غیر ممکن است به آن بگویید! آن را غیر ممکن نوشتن کنید! و اتصال © مشاهده آن! ... تنها چیزی که نجات من این بود که همه چیز اتفاق افتاده TA £ درجه به سرعت، که آیا این £ هیچ وقت به فکر می کنم، انجام £ هیچ وقت به گریه بود. @ ص £ 31Opinià کامل در اینجا: HTTP: //marcadordelivros.blogspot.pt/2 ...

مشاهده لینک اصلی
کتاب های مرتبط با - کتاب صداهایی از چرنوبیل


 کتاب زن وسطی