کتاب ننگ

اثر جان مکسول کوتزی از انتشارات افراز - مترجم: حمید یزدان پناه-نوبل ادبیات

دیوید لوری، یک استاد ارتباطات و رمانتیک 52 ساله 52 ساله در دانشگاه کیپ فیزیک در افریقای جنوبی پس از آپارتاید آفریقای جنوبی، رمان مهیج J. M. Coetzee را می نویسد. لوری معتقد است که برای او یک زندگی راحت، اگر تا حدودی بی وقفه، زندگی کند. او در معرض مادی و معنوی خود زندگی می کند. اگرچه موقعیت او در دانشگاه کاهش یافته است، او طبق آموزه های شایسته ای را می آموزد؛ و در حالی که سن او جذابیت خود را کاهش داده است، بارگیری هفتگی به یک فاحشه، نیازهای جنسی او را برآورده می کند. او خود را خوشحال می کند اما هنگامی که لوری یکی از دانش آموزان خود را گمراه می کند، او یک زنجیره ای از رویدادهایی را ایجاد می کند که باعث نارضایتی او می شود و او را کاملا ناراحت می کند.


خرید کتاب ننگ
جستجوی کتاب ننگ در گودریدز

معرفی کتاب ننگ از نگاه کاربران
â € œWas آن جدی؟ من نمی دانم. مطمئنا عواقب جدی داشت. «JM Coetzee، Disgraceâ € œWhen all else fails، philosophize.â € â € • JM Coetzee، DisgraceWow، به 220 صفحه پیچ خورده است در مورد همه چیز شما هرگز می خواست (و یا هرگز نمی خواست) به خواندن در مورد نژاد، جنس، قدرت، شرم آور خانواده، رنج، تحقیر، حقوقی، عشق و مرگ. واقعا من فکر می کنم کوتزی می تواند احساسات خام و غم انگیزتری را در یک جمله محرمانه قرار دهد که بیشتر نویسندگان می توانند در یک رمان کامل قرار گیرند. بخشی از من وجود دارد که فکر می کند که مجددا این کتاب را بخواند تا به طور کامل آن را درک کند و یکی دیگر از بخش های منطقی من است که می فهمد نمی توانم آن را اداره کنم.

مشاهده لینک اصلی
این یک کتاب شگفت انگیز درباره یک شخصیت اصلی با یک قطب اخلاقی مبهم بود. این خشمگین بود، جالب بود، این فقط یک سوار بود. هشدار دهنده عمده برای تجاوز و pedophilia، از آنجا که تقریبا کل کتاب در اطراف آن متمرکز است. اما من فقط این را دوست داشتم این باعث شد که من خیلی فکر کنم و بحث های شگفت انگیز در کلاس داشتیم. بسیار توصیه می شود!

مشاهده لینک اصلی
اخلاق و مرگ و میر این بازنگری استاندارد از گناه نیست. من تصمیم گرفتم با یک چشم انداز روبرو شویم که من فکر می کنم در رمان بسیار آشکار است، اما اغلب آن را خوانندگان نادیده می گیرند. مطمئنا، روش معمولی برای دیدن آن به اندازه کافی برای قضاوت در مورد نابغه آن است، اما من فکر می کنم این یکی دیگر امکان پذیر است. همانطور که آنها می گویند â € œwords فرم هستند، انسان به معنای آن است.  چند لحظات هیبت واقعی در تجربه خواندن من وجود داشته است و من می توانم بدون هیچ ردی از شک می گویند که خواندن اولین کتزی من یکی از آنها است. ترسناک، با تمام سادگی های پوشیدنی آن، یک رمان است که مظهر شاهکار ادبی است. برخورد من با این یکی است که من واقعا به یاد یادآوری. در ابتدای رمان، من این احساس حسادت را به همراه داشتم که کوتی با من درگیر بود. من چیزی را درون آن حس کردم که به من تعجب کرده بود؛ این نوعی از نرم شدن در اطراف لبه ها بود، یک رزونانس ولگردی که من دیدم. شروع کردن با ماجراهای جنسی مردانه در حالی که اشتباه کردن هر گونه تلاش برای چیزی جز تلخی، او را به من تحت تاثیر قرار در چند خط اول. اما حیله گری Coetzee با این که چگونه او می تواند در مورد چیز دیگری صحبت کند، دروغ است. او دو بار در همان زمان رانندگی می کند و به نحوی کار می کند. در بیرون، کتزی یک داستان درباره اخلاق را می گوید؛ داستان درباره شهوت، تجاوز جنسی، روابط خانوادگی و عشق والدین. در حالی که اگر مفاهیم داخلی را مورد بررسی قرار دادید، آن را به فروش می رسانید، چیزی کاملا متفاوت است. در تمام این موارد، اخلاق و مشکلات خانوادگی، جاسازی شده است پیام واضح مرگ و میر، یادگیری پذیرش اجتناب ناپذیری از مرگ انسان است. در ابتدا فکر کردم که فقط من بودم که خیلی چیزها را تفسیر کردم. اما همانطور که کتاب پیشرفت کرد، بیشتر به من ثابت شد که چیزها واقعا به نظر نمی رسید. این کتاب به من چیز دیگری را نسبت به چیزی که خواند خواند. این به من این نقل قول از استفان کینگ را یادآوری می کند که می گوید: \"سخت ترین چیزهایی که می گویند، مهم ترین ها هستند.\" من این را شگفت زده کردم که خلاقیت این قدر وجود داشت و متوجه شدم که در ادبیات بسیاری از امکانات شگفت انگیز وجود دارد ، که سطح آن به سختی فرو رفته بود. Coetzee اشاره می کند که انسان باید یاد بگیرد که طبیعت او را از بین برد. هیچ چیز دائمی نیست â € œNo، این اخلاقی نیست. آنچه در مورد تماشای Kenilworth بود نگران بود این بود که سگ ضعیف از طبیعت خود متنفر بود. دیگر نیازی به ضرب و شتم نیست. من آماده بودم خودم را مجازات کنم در آن لحظه بهتر بود که این فیلم را به تصویر بکشید. این دیدگاه مردانه این است که مرگ یک بیماری است. اگر این بیماری است، پس درمان وجود دارد. بسیاری از مردم از آن می ترسند؛ آنها سعی می کنند از طریق زندگی یک زندگی سالم، خوردن غذای خوب، نوشیدن ویتامین ها و مواد معدنی، فعال شدن، و غیره جلوگیری از آن را انجام دهند. دیگران به دین اعتقاد دارند و به وعده نومیدی به عنوان وسیله ای برای شکست دادن مرگ پی می برند. به همین دلیل است که به دلیل وعده نجات، ادیان موفق هستند. این راهی برای اجتناب از مرگ است، راهی برای زندگی برای همیشه. اما هیچ کس نمی خواهد که مرگ باشد. هیچ کس نمی خواهد که مرگ را بکشد، زیرا می خواهد مرگ را تجربه کند. کوتزی می گوید که ما باید یاد بگیریم که مرگ را بپذیریم. این بخشی از طبیعت ما است. ما متولد، ما میمیریم به معنای واضح تر، این متن در مورد ماهیت شهوت در مردان صحبت می کند. این که خودش را انکار می کند، خودخواهی است. â € œNo حیوان عدالت را مجازات خواهد کرد برای پیروی از غرایز خود را قبول کند. من چیزهایی را که برای شناسایی آسان تر است، نمی گذارم. در عوض، من توجه خود را بر حمایت از ادعای من تمرکز می کنم که این مسئله در مورد مرگ و میر است، همانطور که اخلاق است. â € œ با کمک بانجو او شروع به نوشتن موسیقی به Teresa، در حال حاضر ترسناک، در حال حاضر عصبانی، به عاشق مرده خود را آواز می خواند، و بیرون نازک صدا می شود به او آواز خواندن از سرزمین shadesâ € | شش ماه ها پیش او فکر کرد که مکان روحیش در بایرون در ایتالیا در جایی بین Teresa و Byron قرار دارد: بین تمایل به طولانی شدن تابستان بدن پرشور و یادآوری ناخواسته از خواب طولانی فراموشی. اما او اشتباه کرد. این نه وابسته به عشق شهوانی است که بعد از همه او را صدا می کند، نه عجیب و غریب، بلکه کمیک است. â € œ. این قطعه خاص به نام تریازا را به بایرون از جوانان خود می فرستد، به مردی که مدت هاست از رویاهای او به عنوان یک زنبور عسل از یک زن پیش از نخستین خود، قادر به رها کردن از گذشته خود، قادر به پذیرش گذشت زمان، نتوانست با مرگ و میر خود مقابله کند. و همانطور که کوتزی به طرز ماهرانه ای فرموله شده است، آن را وابسته به عشق شهوانی و نه elegiac، اما خنده دار نیست. چرا؟ حدس زدن کسی که به دنبال چیزهایی می رود، کسی که تلاش می کند طبیعت را انکار کند بسیار خوشایند است. شما برای یک زن متعهد به استفاده از لوازم آرایشی و جراحی پلاستیک احساس غرور نمی کنید تا ساعت را باز کنید. من احساس می کنم که این اعمال خودخواهی تنها به عنوان کمیک توصیف می شود. باز هم این همه به پذیرفتن طبیعت ما بازمی گردد. حتی بازخوانی آن بخش در داستان که در آن لوسی مورد تجاوز قرار می گیرد، یک زاویه مشخصی از مرگ و میر را نشان می دهد. ما وقتی که رشد می کنیم، نه تنها در جنبه های فیزیکی، بلکه از امیدواری، تبدیل به قدرت می شویم ...

مشاهده لینک اصلی
BkC 18) Coetzee، J.M.، DISGRACE: نوشتن شگفت انگیز، آیا در اینجا یک داستان وجود دارد؟ من فکر می کنم که وقتی این نوشتم، باید طنز ناپیدا را داشته باشم. در واقع یک داستان در اینجا وجود دارد. در مورد ننگ، در مورد گرفتن فضل از شخص دیگری، در مورد وحشتی که فضل، در معنای دینی آن، قادر به عقب نشینی است. دیوید لوری، پنجاه و دو، یک مرد بد نیست. او هم یک مرد خوبی نیست. او مردی انسانی است که دارای میل جنسی است و به اندازه کافی توانایی ذهن و زبان را برای خدمت به خواسته های لیبیود دارد. این بدان معنی است که او همچنین قادر به اجرای حداقل استانداردهای مطلوب خواسته های تدریس جوانان کیپ تاون، آفریقای جنوبی، موضوعی است که به سختی مورد توجه قرار می گیرد: @ ارتباطات @ نه، شما یاد خواهید گرفت، انگلیسی یا یک زبان اما انتزاع ارتباطات، کل و کل. بوه. مدرن @ education @ rots. بنابراین دیوید، پس از اینکه تمرکز وابسته به محبت خود را از دست می دهد، Soraya، آن را ترک می کند و کیپ تاون پشت سر او برای پیوستن به دخترش لوسی در حومه شهر است. او مزرعه آنجا است و مزرعه ای است که منجر به فریب دادن، رهایی از فضل، نفی فضل، برای پدر و دختر به طور یکسان می شود. وحشتی رخ می دهد که من تمایل به ارتباط با شما ندارم و باید آن خوانندگان را حفظ کنم که دکمه های اضطراب به راحتی می توانند از این کتاب دور باشند. من فکر نمی کنم که کوتزی خیلی چیزهای بسیار زیادی را دوست دارد. پایان دادن به عمل نهایی -رحمت. من به شدت از دوستداران سگ خواسته ام تا آخر را بخوانم. آن را به این شکل قرار دهید: عاشق پایان دادن به آن بود که یک گربه را نشان داد. حالا، آیا می ترسم؟ خوب. اما نوشتن. آه من، آره من. ریک به چیزی که می خوای: ماشین، یک جفت کفش، یک بسته سیگار. به اندازه کافی برای رفتن به اطراف، اتومبیل، کفش، سیگار کافی نیست. بیش از حد بسیاری از مردم، چیزهای کوچک آنچه در آن وجود دارد باید به گردش برسد، به طوری که هر کس می تواند فرصتی برای یک روز خوشحال کند. این نظریه است؛ به نظریه و به تسهیلات نظریه نگاه کنید. شر شر انسان نه تنها یک سیستم گردش خون گسترده است، که به کارهای آنها دلسوز و ترور بی اهمیت است. این همان چگونگی زندگی در این کشور است: در جنبه های اساسی آن. در غیر اینصورت می توانست دیوانه شود. بنابراین تجسس یک پدر پس از یک بحران وحشتناک. دیوید لوری نادیده گرفته شده است. گریس دیگر بخشی از مبلمان روحی دیوید لوری نیست و در حالی که او برای بیش از 100 پیپ مبارزه می کند، در نهایت، در پایان، دیوید لوری سرنوشت خود را می پذیرد: او عصبانی است.

مشاهده لینک اصلی
این اولین کتزی من بود، و بنابراین انتظارات من نسبتا کم بود، همانطور که معمولا با یک نویسنده جدید است. ادبیات بسیار متنوع است، معمولا زمان کمی برای ارتباط با سبک و صدای خاص نویسنده ایجاد می شود، و چیزی از یک عمل متقاعد کننده وجود دارد، زیرا نویسنده به آرامی خود را نشان می دهد و شما را به نقطه نظر خود می رساند . نه با خرافات، که بلافاصله من را در قدرت خام خود و تصویر صادقانه از کاهش و سقوط دیوید لوری گرفت. او در نقاشی خود از لوری، Coetzee می تواند ایجاد همدردی با شخصیت unlikable با افشای احساس عجیب و غریب خود را از اخلاق و منطق ذهن او. اگرچه اقدامات او قابل تحسین نیست، اما نمی تواند به کسی احترام گذارد که چنین شرایط انعطاف پذیری را در مواجهه با سختی ها نشان می دهد. تمثال مرکزی - رسوایی \"در خود احساس عاطفی قدرتمند است. فرد ناراحت کننده، تمرکز کامل و تحقیر آمیز اخلاقی است که تأثیر آن انزوای اجتماعی و خجالت عمیق و شخصی است. مسائل مربوط به اخلاق، مسئولیت، شأن، سرزنش و پشیمانی به پیش می آیند، و این مسائل در رمان رخ می دهد که این مسائل را با مسائل مربوط به روابط فقر و نژاد در آفریقای جنوبی روبرو می شود. این رمان از جهات مختلف در مورد شکست های اجتناب ناپذیر و ذاتی انسان (و یا دقیق تر، مرد بودن) است که به نظر می رسد عامل اصلی بسیاری از آسیب است. تفاوت بین طبیعت مرد و زن در اینجا، هر دو در نقش خود به عنوان علت و واکنش به نقاب های مختلف نشان داده شده است. سوالات مسئولیت، شأن و احترام، دوباره در رفتار انسان با حیوانات و در حقیقت طبیعت حیوان انسان است. احساس غرورآمیز یکی از بیثباتی است: قیمت اجتناب ناپذیر که باید پرداخت شود - یا شاید تنها استحکام: امتناع از پرداخت قیمت (در این سؤال، آیا شأن و احتیاج به ارزش یا معانی است؟). این یک کتاب عمق قابل توجه است، به خصوص با توجه به طول آن. کوئتزی به طور کامل تمثال مرکزی از رسوایی را منهدم می کند و آن را به خواننده می دهد تا از طریق ظرف غذا کار کند.

مشاهده لینک اصلی
کتاب های مرتبط با - کتاب ننگ