کتاب مرگ در ونیز

اثر توماس مان از انتشارات نگاه - مترجم: حسن نکوروح-نوبل ادبیات

"مرگ در ونیز" به دوره ای تعلق دارد که هنر نمادپردازی توماس مان به اوج خود می رسد، دوره ای که نویسنده در کنار آن "کوه جادو" را هم می نویسد، که از نظر توفق به تضاد یاد شده، تضاد هنر و زندگی با آن اشتراک محتوایی دارد: اگر توماس ما در "مرگ در ونیز" هنر دنیاگریز و مرگ گرا را به دامان مرگ می برد، در "کوه جادو" دیگر قهرمانش را، که هنرمند نیست تا آستانۀ مرگ می برد، تا از گرایشش به مرگ گرایشی که از کودکی در شخصیت و روحیۀ او جای گرفته، نجات یابد.


خرید کتاب مرگ در ونیز
جستجوی کتاب مرگ در ونیز در گودریدز

معرفی کتاب مرگ در ونیز از نگاه کاربران
در صفحه دوم این رمان کوتاه، شخصیت اصلی، گاستو فون Aschenbach، پیاده روی به @ refresh @ خود می رود و به زودی خود را در یک گورستان پیدا می کند که مرتبه ی آنa ساختار در سبک بیزانس است. مانند یک باد از شرق او را با نمادهای عرفانی مسخره می کند تا زمانی که او @ به دید مردی که در Portico @ ایستاده است به واقعیت رسیده است. این مرد ویسا عجیب و غریب را با موهای قرمز ارائه می دهد و نشان دهنده ی یک موتیف است که در طول داستان چندین بار تکرار می شود. تصویر این مرد، شاید، Aschenbach منجر به اشتیاق ساده برای سفر و پس از آن توهم است که نشان می دهد تحریک Aros و یا throes از Dionysus. هر کدام از این تنظیمات شگفت انگیز است چرا که یادآوری می کنیم که این زندگی در حال وقوع است و او قصد دارد در سفر به جنوب سفر کند. روایت Gustav von Aschenbach نویسنده را به ونیز می برد، جایی که او دوست دارد با یک پسر نوجوانی قبل از اینکه بعدا در شهر وحشی گم شد. منن فرماندهی زبان و بازی با اسطوره شناسی، مشخصات روانشناختی ذهن هنری و کنجکاوی نوالس بین رشته ی هنری سرد و قدرت ارا با شکل و مفهوم شگفت انگیز است. آسنباخ به عنوان یک نویسنده محترم که آثار ادبی معروف به فرمالیسم و ​​سبک نئو کلاسیک خود را تولید کرده است. او به خاطر خلاقیت، موفقیت و شهرت ملی خود یک زندگی مستعمراتی، نظم و انضباط، زندگی «خلوص نابالغ، سادگی و تقارن» را انتخاب کرده است. در ابتدای مرگ در ونیز، نویسنده ای پنجاه و سه ساله قادر به نوشتن یک کار کاملا متعادل نیست. پیادهروی که او در ابتدای روایت انجام می دهد، در یک شهر نامشخص رخ می دهد که می تواند به عنوان مونیخ شناخته شود. سالی که در متن به عنوان \"19\" در سال 1911 ارائه شده است، در واقع 1911 است. از آنجایی که مان تصمیم به ارائه یک تاریخ دقیق نداشت، روایت حاوی ابعاد بی نظیر و تاریخی است، در حالی که در حوادث معاصر مبتنی است. در شکل یک غریبه ای که Aschenbach می بیند در مسیحیت، مین به شخصیت های قرون وسطایی مرگ اشاره می کند، و همچنین به هرمس یونانی خدا، راهنمای به عالم اموات. اما رسول مرگ نیز پیامبر زندگی است. متن او را به فرقه زندگی و خدای ریشه های آسیایی، دیونیس پیوند می دهد. مونس ابتدا قصد داشت تا رساله ای درباره کنتراست نیچه از خدای معرفت، آپولو و خدای ناعادلانه، دیونیسوس بنویسد. در توصیف خود از سفر Aschenbach به ونیز، مان، شامل برخورد با چهره مانند چهره، و یک ملکه قدیمی از یک مرد بی حد و حصر است. این شخصیت ها از مرد اصلی او در گورستان ملاقات می کنند و به عنوان رسول هایی که سیگنال سرنوشت آستانهباخ را نشان می دهند، به نمایش می گذارند و به عنوان نمایانگر ظاهری تندرستی و زشتی زندگی می پردازند. ونیز توسط مون نشان داده شده است، ملکه افتاده، زیبایی دلپذیر و دلپذیر . . . نیمه افسانه، نیمه تله تفریحی @. این یک دیدگاه است که در واقعیت غریب و در شکوه اسطوره ای آن ارائه شده است. در هتل Aschenbach نگاهی به یک زیبا، چهارده ساله پسر لهستانی به نام Tadzio که با خانواده اش تعطیلات است. Aschenbach بلافاصله به کمال ایده آل او جذب می شود، او را با یک مجسمه یونانی و یک شاهکار هنری مقایسه می کند. اگر چه هوا خشن ونیز باعث می شود او احساس ناخوشی شود، او قصد خود را برای ترک شهر را تغییر می دهد. از آن به بعد، زندگی او توسط Eros، میل او، به عنوان او ادامه مشاهده Tadzio.With با اشاره به ایده افلاطونی که جذب فیزیکی با الهام از Eros منجر به دانش روحانی، مان را از خواننده از این واقعیت است که جاذبه Aschenbachâ به Tadzio در درجه اول فیزیکی است، نه متافیزیکی. توانایی توماس مان برای تلفیق شخصیت و موضوع و تنظیم برای دستیابی به این کمال بی نظیر است و من اعتقاد ندارم که او در داستان های طولانی ترش، به همان اندازه که هست، بهتر است. این نیز یکی از معدود رمان هایی است که فیلم فوق العاده ای در مورد فیلم دریافت کرده است، در نهایت فیلم ویسونتیس از اصل اصلی فراتر نمی رود.

مشاهده لینک اصلی
عزیزم من متاسفم (پشت دست به پیشانی). خواندن این کتاب مانند آهسته کشیدن به یک گل رز ونیزی شکوفا، رسیدن به رشته ها، و سپس غوطه دادن به بالش گرده از تخمک خود را برای غرق در عطری فاسد شده است. من در تعطیلات هستم، بنابراین بررسی مناسب باید صبر کند.

مشاهده لینک اصلی
من مدت ها پیش این را خوانده ام. اما ممکن است به خاطر یک توصیه اخیر از لوئیس سی، دوباره آن را بخوانم

مشاهده لینک اصلی
[3.5 ستاره] داستان زیبایی نوشته شده است. من مشتاقانه منتظر بحث در این کلاس هستم.

مشاهده لینک اصلی
برای پیدا کردن استراحت در کمال، رویای کسی است که برای تعالی تلاش می کند؛ و Aschenbach، نویسنده مشهور اما تنها، در سن 50 سالگی تصمیم به بازگشت به ونیز، با یک حرکت ناشی از برخورد فرصت با یک غریبه اسرارآمیز، در قبرستان. در شهر بر روی آب، زیبایی یک پسر نوجوان، او را جذاب می کند، او را محصور می کند و همه احساساتش را تحت سلطه می گذارد. نویسنده تضعیف رد از، حتی زمانی که به دلایل SA £ قوی است، اما £ جرات نزدیک شدن به یا صحبت کردن با کسی که à © مرکز زندگی خود را. @ به خاطر زیبایی، فایدروس، تعمیرات خوبی فقط زیبایی این الهی است و به طور همزمان قابل مشاهده است، و در نتیجه نیز مسیر هنرمند به روح است. اما به نظر من، دوست عزیزم، آیا شما اعتقاد دارید که وقتی انسان به معنای حقیقت از طریق روحانی حرکت می کند، می تواند حکمت و ارزش واقعی انسان را به دست آورد؟ یا باور قبل از (و یک © ها آزاد تصمیم می گیرید) که à © پر از خطرات جذاب در واقع یک مسیر گناه و خطا، که لزوما منجر به خطا؟ برای شما باید بدانید که ما، شاعران، نمی توانیم مسیر زیبایی را بدون ائروس همراهی کنیم و رهبرمان را ببریم؛ ما به خوبی ممکن است قهرمانان در راه خود ما و رزمندگان منظم، اما بس £ به مانند زنان باشد، چرا که £ مصائب © o یک ما برای او و £ sublimaçà تمایل ما به باقی می ماند عشق - à © این لذت ما، یک این شرم ما است اکنون می بینید که ما، شاعران، نمی توانیم عاقلانه یا ارزشمند باشیم؟ که ما لزوما وارد خطا می شویم، لزوما پریشانی و ماجراجویان احساس می شود؟ تسلط بر ما سبک à © دروغ و فریب، شهرت و احترام ما، یک نمایش مسخره، یک confiança £ از اراذل و اوباش در ما بسیار risÃvel آموزش £ از مردم و جوانان در هنر، شرکت جرات، ممنوعیت زیرا چگونه ممکن برای مربی کسی است که در tendência ذاتی، incorrigÃvel و طبیعی را به ورطه پرداخت؟ @ آیا £ هستم ضخیم به اندازه کافی شما در مورد معنای این داستان، متن آن و consequências خود را بگویید. عنوان کلمات توماس مان SA £ درجه اندازه کافی برای درک وزن خود را، TAMBA © متر من SA £ درجه کافی برای انتقال به شما چه این کتاب به من احساس. @ à ‰ خوب است که conheçaa جهان فقط کار زیبا، به پایان رسید، و نه ریشه های آن، و نه محدودیت های تولدش؛ زیرا دانش از منابع که از آن گوشه الهام £ ترین هنرمند اغلب پابلیکو خود را اشتباه، آن intimidá را باطل اثرات excelência کار. @

مشاهده لینک اصلی
کتاب های مرتبط با - کتاب مرگ در ونیز